Geoblog.pl    Sylwina    Podróże    Polska, Kraków 2012    Kraków 2012

Kraków 2012

Polska, Kraków

Spontaniczny wyjazd grudniowy ,wyjazd polskim busem (cena biletu 70zł. w obie strony) , na weekend 2 noce wynajełam hostel retro ,w pokojach jest łazienka ,a kuchnia wspólna na parterze . Cena wyjazdu całego pobytu bilety +nocleg+jedzenie+picie+pamiatki koszt 450zł.

1. Piątek - wyjazd rano polskim busem Warszawa - Kraków ,byłam o godz 14 wziełam taxi do hostelu , zostawiłam bagaż i poszłam zwiedzać dzielnice kazimierz oraz na obiad do knajpki "kolanko" ,która ktoś polecał na necie , faktycznie fajne miejsce ,na obiad zamówilam naleśniki po meksykańsku . Dalsza cześć zwiedzania kazimierza i udałam się juz w strone hostelu .

2.Sobota - po śniadaniu zaczełam zwiedzanie od Wawelu , ul.grodzka poszłam na stare miasto , sukiennice ,mały rynek , ul.floriańska,barbakan . Czułam że zimno i musze sie napić kawy wstąpiłam na floriańskiej visa vi macdonalsa fajna kawiarnio cukiernie ,napisłam sie duzej kawy ekspresso poprosilam o wieksza filiżanke i chwilke sie rozgrzałam ,nogi też dawały o sobie znaki . Wracam na stare miasto rynek tam umówiłam sie ze znajoma , poszłysmy do kawiarni na grodziej róg senackiej ,pyszna kawa capucino i cos słodkiego oczami tam sie je :) , dalej na spacer zwiedzanie sw.anny i okolic i spotkanie z druga znajoma , poszlysmy do resturacji druga wieza przy sukiennicach polecam wino i piwo grzane .

3.Niedziela mialam czas wiec poszlam na stare miasto na ul.kanoniczna ( niedziela dzien darmowych wizyt w muzeach) , wiec trzeba skorzystac choc nie zawsze tematyka interesujaca to szkoda nie skorzystać , za muzeum jest także polecane przez inne osoby i też ja polecam restauracja "bar ukrainski" i wracam do hostelu po bagaż i czekam na taxi , mamy jeszcze 2h do odjazdu ,wiec poszlam w okolicy pks do restauracji która miesci sie blizej postoju taxi na rosołek :) , i wracam polskim busem do Warszawy .