Geoblog.pl    Sylwina    Podróże    Wrocław majówka 2015    Wrocław, majówka 2015

Wrocław, majówka 2015

Polska, Wrocław

Ryanair zrobił promocje na krajówki po 9 zł. wiec szkody by było nie skorzystać w czasie majówki :)
Nocleg w hotelu w centrum przy starówce www.mercure.com ( ale wybraliśmy opcje bez śniadnia )
Polecam śniadania w cafe centrum ul Św.Antoniego 10 (ledwo pan cake zjadłam taki duży) , ale też jedliśmy śniadanie w MC (na rynku).
Jeśli macie mało czasu a chcecie zobaczyć coś wiecej niż tylko tradycyjne miejsca na rynku w centrum to polecam tanie taxi ryba .

1.dzień , 2 maj przylot do Wrocławia po g. 9. pojechaliśmy autobusem do centrum wysiedliśmy na przystanku dworzec świebodzki aby obejrzeć makiete koleji, specerkim poszliśmy na śniadanie do cafe centrum, później pochodziliśmy po centrum , starówce rynku i okolicach.Po g.14 zameldowaliśmy sie w hotelu troszke odpoczeliśmy (mała drzemka była) i wieczorem poszliśmy na spacer .

2.dzień rejs statkiem do zoo , godzina stania w kolejce dlatego lepiej przez neta kupic online bilet ,żeby nie stać w kolejkach przejść za kase i tam stoi Pani sprawdza bilety.Powrót statkiem ( kupiliśmy bilet tzw całodzienny 25 zł w dwie strony ).Wieczorem spotkanie ze znajomymi którzy od roku mieszkaja we Wrocławiu.

3.dzień na godz.9 poszliśmy obejrzeć panorame racławicka ( polecam wczesniej przez neta rezerowac bilety ,albo 1 dni pobytu bo jest duzo chetnych ), pozniej poszlismy na kolejke polinke , po g.11 wymeldowalismy sie z hotelu i pojechalismy do sky tower (wiezowiec 49 pietergdzi emozna za 10zł obejrzec panorame miasta ), Poszlismy na obiad do restauracji w sky tower.MIelismy jeszcze troszke czasu do wylotu ,wiec taxi ryba pojechalismy do ogrodu japońskiego i zobaczyc iglice i fontanne. Minus dla Wrocławia zepsute oświetlenie tworza sie korki w ruchliwym miejscu i o mały włos bysmy sie spoznili na samolot,ale pan pojechal obwotnica inna trasa duższa i cudem zdarzyliśmy.