Geoblog.pl    Sylwina    Podróże    Azja 08.2016 ( objazdówka)    Bangkok 08.2016
2016

Bangkok 08.2016

Tajlandia, Bangkok

Objazdówka po Azji w sierpniu 2016 , 70% loty + hotele - za pkt.miles more , 30% loty+ hotele za kase.
Jedzenie ( zycie jest tam tanie ) za grosze ( np 7 zl) można najeść się do syta. Pamiątki nie sa aż tak drogie. ( oczywiście ja jestem fanka magesów na lodówke ,ale tez kupiłam fontanne pokojowa ze słonikami).
Singapur - jazda metrem warto mieć drobne , bilet kupuje się wybierajac stacje początkowa i końcowa. Koniecznie kupcie czipsy z wodorostów , dla nas było to niebo w gębie i niestety tylko w Singapurze je widzieliśmy. Pamiętajcie, że nie można rzuć gumy i jej posiadać jest za to kara oraz nie można śmiecić jest też za to wysoka kara ,dlatego jak nie widać kosza schować do plecaka.
Kuala Lumpur - Jazda uberem jest tanio tam są autostrady w mieście , nie widziałam za wiele przejść dla pieszych,
Bangkok - Jazda uberem jest taniej niz pl
Wyspa Phuket tutaj bardziej plażowanie, z naszego hotelu samochod co godzine za darmo podwozil na plaze miejscka ( Kamala Beach) tu jest spokojniej niż w innych miejscach na wyspie , wykupiliśmy u polaków mieszkajacych na wyspie juz 10 lat wyciecke 1 dniowa po wyspie i najważniejszych światyniach.
W Azji zwłaszcza w KL i Bangkoku temperatura dała o sobie znać suche powterze i powyżej 40C myślałam że zemdleje, polewaliśmy głowe butelka wody inaczej nie dało sie wytrzymać mimo, że też miałam wachlarzyk.

18.08 - Wylot z Warszawy z przesiadka we Franfukcie do Singapuru. ( 14 godzin lotu) , 19.08 dotarliśmy do Singapuru, 21.08 - wylot z Singapuru do Kuala Lumpur. 23.08 - Wylot z KL na wyspe Phuket , 26.08 Wylot z wyspy do Bangkoku , 28.08 Wylot rano z Bangkoku do Singapuru ( kilka godzin powtórnie zwiedzamy w dzień) i wieczorem powrót do Warszawy z przesiadką we Franfukrcie.